יום שני, 26 באוגוסט 2013

טיפים בנושא של אריזות מודפסות



יש חשיבות גדולה לסוג האריזה שבתוכה מונחת המתנה או מונח המוצר שמיועד למכירה. יש חשיבות מכרעת גם לצורת ההדפסה על האריזה. יש הרבה סוגים של אפשרויות הדפסה. צריך למצוא איזון נכון בין סוג החומר, צבע ההדפסה, צורת ההדפסה, המיקום שלה, מיקום הלוגו ועוד. כל אלו צריכים להיות מתורגמים לשלמות של האריזה. וכמובן למוצר שיש בה.

צריך למצוא יועץ מתאים

צריך למצוא יועץ שיכול לייעץ בצורה טובה בנושא של printed packaging
. הוא צריך להיות בעל ידע בעיצוב, בחומרי אריזה, וגם ידע טוב בנושאי שיווק למיניהם.ליועץ צריך להיות טעם טוב. הוא צריך למצוא שילוב צבעים והדפסות טוב. הצעות של היועץ לעיצוב והחלטות היצרן הן החלטות חשובות שתלווינה אותו שנים רבות קדימה.

צריך לתכנן את עיצוב האריזה.

צריך להחליט על גודל האריזה ועל צורתה. האם היא תהיה מלבנית, מרובעת עגולה. גלילית או אחרת. צריך לבחור סוג של חומר. קרטון, פלסטיק או אחר. האם לעשות אריזה עם חלון שאפשר דרכו לראות את המוצר. ועוד החלטות שונות.

צריך למצוא יצרן אריזות מעולה

צריך למצוא יצרן אריזות מקצועי.חברתנו היא יצרנית אריזות בעלת ניסיון רב בכל הנושא של עיצוב אריזות ,הדפסה עליהם וייצורן. אנחנו יכולים לייעץ בנושא של Printed Design לאריזות שונות. יש לנו ניסיון רב בן שנים רבות בייצור אריזות קופסאות מתנה למוצרים שונים. יש לנו את היכולת הלוגיסטית לכך. יש לנו מכונות מיוחדות לצרכי. חיתוך, ייצור, הדפסה ועוד. יש לנו מחלקת ביקורת טובה שבודקת כל העת את תהליכי הייצור. צריך לפנות אלינו לשם תכנון וייצור האריזה הנדרשת.

צריך לעשות תכנון משותף

יצרן האריזות יכול לפרוש לפני הלקוח מגוון גדול של Printed Design . הדפסה בתלת מימד, הדפסה בצבעי כסף זהב ועוד. הדפסה עם רדיד אלומיניום, ועוד. הלקוח ויועציו צריכים לקבל את ההחלטה האחרונה לגבי מראה ההדפסה על המוצר. בהתאם לכך תבוצע העבודה.

צריך ללוות את הייצור

הלקוח צריך להיות מעורב בשלבי התכנון והייצור הראשוניים. הוא צריך לקבל דוגמת אריזה מודפסת ולאשר אותה. או להעיר את הערותיו. הבדיקה לוקחת מספר שלבים עד לאישור סופי. העבודה תבוצע בצורה מושלמת.